BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 19, 2009

apakah ia dpt dirungkai???

Kemelut yang melanda lubuk jiwa & sanubari x dpt aku rungkaikan. Mungkin melibatkan isi hati, perasaan mahupun tingkah laku. Mungkin juga impian utk mengecapi kebahagiaan belum tiba. Bukan aku meminta & bukan juga aku mengharap tetapi aku sentiasa meredhai apa yang terjadi. Aku mensyukuri segala nikmat yang Engkau berikan Ya Allah.

Aku bukan inginkan kata² serta madah yang dapat meruntun jiwa tp cukuplah bg ku jika semua itu dapat dibukti serta dilaksana supaya aku benar² percaya bahawa tiada yang dusta terjadi utk sekian kali.

Aku seolah² tiada ruang utk diletakkan wlaupun sedikit kepercayaan kerna bg ku kepercayaan memeritkan hidup & jiwaku jika ia x terlaksana.

Mungkin perkataan serik sesuai jika dilabelkan tetapi percayalah, jika ia benar² dpt mengubah pendirian ini, mungkin tiada lg selepas ini kerna yg terakhir itu telah aku miliki. Akan aku biarkan cinta ini hidup utk skali ini saja.

Bagiku, kata² tanpa perbuatan adalah dusta belaka....

ihsan
- chenta -

2 comments:

ad33b said...

senang je nad...
kita akan tau seseorang laki tu suke kat kita ngan perbuatan..
slalu call kita...
ambil berat akan kita time kita sakit..
slalu tanya khabar...
haa...

nadrah85 said...

tp kan..bley ke pcaya kalu camtu??ye laa...klau dia btul care ngan kite...jgn ckap jer...tunjuk trus...klau call...sesapa je bley call n tanya khabar kan...anyway, thanks adeeb cuz bg pandangan~!!