BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 26, 2009

kisah aku dlu²

ni kisah masa aku form 4 klau x salah..aku bkn suka sgt jmpa doktor gg neh...x kira la nk check atau cabut...mmg aku x suka...masa tu turn budak kelas aku ada 'date' dgn doktor gg skolah...aku ja melencong kot laen...mcm² tmpt aku jelajah sebabnya xmau turut serta 'dating' dgn doktor gg...bila time nama aku d panggil...diorg ckp aku kat kelas...ntah sapa ntah jd mangsa g panggei aku kat kelas...tp he he he...aku bkn ada kat kelas pun...lap manjang....sebabnya aku xmau duk kat kelas...satg kna p jumpa doktor gg...2-3 kali gak ada org mai panggei aku kat kelas sambei bwk kad rawatan tp aku yg xdak...mmber aku laaa tlg jd spy...masa terakhir ja bru aku masuk kelas...aku ingat dh slmt...bkn apa lg 40 minit b4 aku chow...ingat pastu nk sambaq moto trus balik laaa....rupa²nya jangkaan aku meleset sama sekali....doktor gg mai jemput aku kat kelas trus....waaaaaaaaaaaaaaaaa sgt zalim...nak xnak aku kna ikot jugak....aku ingat dh tlepas ghupanya x.....siap kna jemput dgn doktor...mencik gilaaaaa aritu...bila check...doktor perli aku....dia kata bkn nk mati pun check gg...tp aku mjawab..."dh x suka nk wat camna"...pastu doktor ckp gg aku ok...xda mslh...b4 aku kuaq dr klinik dia siap kata, len kali jgn lari no bila jumpa doktor gg...aku sempat mjeling kat doktor tuh....huh~!!!!
smpai ja klas, suma gelak kat aku...ya laa...aku sorg ja yg buat perangai mcm tuh...hikss

0 comments: