BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 7, 2012

Cikgu,bley tak nak sayang cket..


haa td masa terakhir aku ngajaq subjek kesihatan tahun 2..tajuk arini bkenaan dgn kepentingan rehat yg ckup n kesan tidur yg tak mencukupi..mcm2 idea yg bebudak aku bg..

ok bila dh ckup time, radio di saff dh brbunyi menandakan yg kelas dh tamat..buku bebudak aku kutip n aku suruh diorg kemas beg..

sbelum kuaq kelas, dtg sorg murid perempuan kat aku nk salam..aku sua tangan n then dia tnya aku, `cikgu, bley tak saya nk sayang cikgu cket?`..aku kata nk sayang ckgu? bley je..aku tunduk n then trus `chupp`..satu ciuman smpai d pipi aku..ahhhhhh terharunya ati aku..klau arr aku dh ada anak kan..msti best..tiap2 ari dpt kiss mcm td..then murid tu say goodbye..

aku pun turun tangga sambil tsenyum n berangan sesoghang..hahaha..

masa time ptg pun sama jugak..tp budak2 lain arrrr..bkn budak yg tgahari td..masa 2 aku tgah duduk,diorg dtg salam n trus cium pp aku..2org murid perempuan x smpat tgok muka..haishhhhh arini ari kiss sedunia ka..ke aku yg kna kissing prank neh..hurmmmmm

arini aku jd mangsa ciuman bebudak..blushing**

0 comments: