BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 12, 2012

Fighter Training

abes klas td dlm kui 5:15 kak dyh msg ajk lpak..aku on ja sbb alang2 x blk umah lg kan..aku cri port area jln sultanah xdk yg buka kdai lg..so aku truskan prjalanan smpai ke iman..aku tggu kak dyh kat citu..bila dia dh smpai kami cri meja..

sembang punya sembang, kami ralit smpai kui 7:15..so aku pun ajak kak dyh chow sbb kui 8 satg ada fighter class..kang aku yg nk kalotnya...nk kna blk mandi apa suma dlu..kak dyh xpa, umah dia area aloq staq ja..so aku pun blk..

aku mandi n siap2 dgn baju taekwondo..adik aku gtau dia nk kuaq..so aku tetiba jd mls nk drive..aku sruh dia antaq..nti blk dia dtg amik..aku leh lpak dgn kak dyh dlu nti smentara nk tggu adk aku amik kan..

adk aku antaq smpai kat kompleks belia..aku g dewan..lama aku x join kelas ni sbb aku nk jaga lutut utk 30hb mac ni..mlm ni x ramai, so sir suruh buat taegeuk..dia nk pkemaskan apa yg x cantek..5-6 round kami kna ulang bg elok..then sir bsruh buat sparring..agak susah tp best..

dlm kui 10, kami abes training..kebetulan dyana msg minta tlg..aku dgn kak dyh g kat dyana..sembang2 situ then kami g bank..then aku ajk kak dyh pkena nasi lemak smentara nk tggu adik aku mai amik..smbil mkn aku msg adk n dia dtg situ..

abeh mkn kami pun pakat2 balik umah..esok pakat2 nk keja lak..letey ghasa bahu n bdn ni..ye laaa kmarin balik dr png, drive keta sharian n then arini keja..mlm ada kelas taekwondo lak..terukkk bdn aku pasni agaknya..Ya Allah, Kau berikanlah aku kekuatan untuk mengharungi semua yg termaktub ini..Amin

0 comments: