BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 5, 2012

lepaking


knai tak gmbr yg kat sebelah ni?yessss..nasi lemak daun pisang..

ptg td dpt call dr kd..dia ajak lpak kejap mlm ni..aku gtau kata ok tp b4 aku g amik mama arrr..dia kata ok..so aku kuaq dr umah kui 8mlm..smbil tu call tnya nk lpak mana..dia gtau yg dia lpaq nasi lemak daun pisang..so aku set kat dpn unitar..

smpai ja situ kd call tanya kat mana..aku gtau dh smpai..g kat kdai dpn tu rupanya dia pun bru smpai..keliaaaaa..amik nasi soghang 2 bungkuih then cri tmpt yg ujung..perghhh mlm ni sejuk siot..

kd duk crita mslh ofis dia..dia tgah serabut, tension suma ada..aku just leh nasihat sruh bsabaq je arrr n bg kata2 smgt..sbb kes dia sama mcm kes aku jugak..sambil2 mkn sambil2 melawak..mmg best sgt..

time2 lpak ni arrr msg masuk, time aku free xder lak nk msg ke apa..tu arr abg..tnya aku kat mana..dgn sapa..siap perli aku bagai..ampeh sungguh..kali ni kd yg rilex kan aku..ahaaa

tgok2 jam dah kui 9, its time for me to pick up my mum..aku pun minta diri dlu, n kitorg sama2 bgn blah dr situ..

mlm yg indah!!

0 comments: