BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 5, 2012

taekwon-do

aku buka muka buku mcm biasa, tetiba kak dayah (kd) msg aku..dia ajak aku g training balik..aku gtau yg dh lama aku pencen dr benda ni..aku x yakin aku setangkas dulu..dia yakinkan aku..dia ajak dulu aku g kompleks, jmpa sir..x join pun xpa janji dtg jer..hari jumaat aku g kompleks juga sbb kd dh msg2 sruh aku g jugak..aku bwk baju siap2..tp aku pkai tshirt dgn jeans je aritu..aku g jumpa sir..sir pun dh x ingat aku sbb dh lama sgt aku tinggaikan benda alah ni..ada 10 tahun..sir tnya aku skrg belt apa..aku gtau sir yg aku pgg merah tua..sir tnya awat x amik black dlu?aku kata yg time tu nk spm dh tu yg trus stop..sir bg kata2 semangat, dia sruh aku join dia balik..amik black belt 1st dan..dia nk train aku jd instructor, ikot dia..aku kata yg aku x yakin tp sir yakinkan aku..dia nk aku amik test bulan march ni..aku gtau yg aku ni injured truk tang lutut, dia kata xpa, u dtg je training, jgn guna lutut yg sakit..agak rasa sakit u stop tp dgn syarat u gtau sir klau u sakit sbb sir akan gtau member sir yg lg sorg..

sir tanya, arini bwk baju x?aku ckp aku bawak tp dlm keta..sir suruh tukaq..kd pun suruh gak..aku pun tukaq..dh lama x training ni, tetiba ja aku ghasa urat2 suma cekang yg amat..sir pun duk tnya ja aku, lutut ok ke x?aku ckp ok x trasa lg, smpai satu tahap, tgah2 nk buat back trust, lutut aku sakit..
aku tduduk di tepi..sir dtg tnya, sakit?haah sir, sgt2..sir nasihat jgn guna kaki yg sakit bila training, u simpan utk test, tu yg penting..sir nasihat stiap kali mai training, pkai bandage..sir tepuk2 blkg aku tanda bg sokongan moral..aku just duduk kat tepi tgok yg lain sedang training..

abes training, sir bg talk utk semua anak murid..byk yg dia ckap aritu mcm tuju kat aku dgn kd..dia duk kata dia nk balik anak2 murid dia yg lama aktif n jd instructor..dia ckp dia dh x lrt nk handle sorg2..dia nk pganti..

then dia tunjuk aku, kakak u kna amik test bulan 3 ni..klau lutut u sakit aritu, u gtau sir, sir akan slow talk dgn member sir..smpai mcm tu skali sir nk aku join dia balik..thanks sir..bln 3 ni saya akan amik test tu sir..tp saya takut kena genting bukan papan..saya prefer papan dr genting!!!!!!uuwaaaaaaaaaaaaaaaaaa

skrg dh 3bln aku join sir, bln dpn aku akan hadapi test yg tbesar dlm idop..eceeeewaaaahhhh..

0 comments: