BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 10, 2012

I lost half of my soul

she's like my sister..her name Nur Diyanna bt Muhd Rajuli..camner nk luahkan ni..sedih sgt..sayu sgt masa nk lpaskan dia pergi mlm td..smpai nk drive keta pun xleh..nangis nangis dan trus nangis..dia la tempat aku mengadu naseb, tempat aku lpaskan kemarahan, tempat aku luahkan isi hati ttg kekasih hati..dia sgala2nya bg aku slain keluarga n abg..kehilangannya amat terasa buat diriku..sgt2 terasa smpaikan seharian aku menangis mengenangkan yang dia dh tiada lg di sini, tiada lg ketika aku memerlukannya, ketika aku kecik hati n sedey dgn abg, ketika aku sakit..tiada lg slps ni..seolah2 separuh jiwaku pergi bersamanya..dia dh aku anggap mcm adik kandung aku sndiri..

naseb skrg cuti sekolah..klau esok sekolah, aku xtau mcm mana aku nk hadapi yg tmpt dduk dia org lain yg duduk..mcm mana aku nk hadapi yg dpn aku bkn diyanna yg duduk..tp org lain..Ya Allah kuatkan semangat aku..Ya Allah Kau Maha Mengasihani..Ya Allah, tiada lg gosip yg bakal kami kongsi..tiada lg masalah yg bakal kami kongsi..aku sendiri, sangat2 sndiri..abg dgn cara abang, jd aku hnya ada diyanna tempat aku berkongsi segala-galanya..

kuatkan aku Ya Allah~!!our sweet memorable that i never forget forever..really missing u my lovely sis~!!

0 comments: